گوریلا مارکتینگ تشک برن

همکاری با تشک برن یکی از پروژه های جذابی بود که با محوریت معرفی محصولات اونم به سبکی نو برای این برند انجام شد. همیشه راه حل های مدرن و خلاقانه بیشتر از مدل های کلاسیک در کمپین های تبلیغاتی باعث دیده شدن و تاثیرگذاری میشه.
گوریلا مارکتینگ شیوه ی جذاب تبلیغاتیه که با روش‌ های متفاوت و خلاقانه، محصول یا خدمتی رو معرفی میکنه. روشی که در خیلی از موارد کم هزینه ست اما بازدهی بالایی داره. این سبک از تبلیغات تا حد زیادی بر استراتژی‌های نامتعارف بازاریابی استواره. ما در رویدانو تمرکزمون برخلاقیت در پروژه هاست تا بتونیم کاری نو و تاثیرگذاری قابل قبولی رو برای مشتریانمون ارایه بدیم. ما با بررسی بازار و رقبای مستقیم برندهای مشتریانمون، سعی میکنیم جذاب ترین راهکارهای ممکن رو ارائه بدیم.
در این پروژه با مطالعه ی دقیق و تدوین استراتژی موثر بازاریابی پیشنهاد شد تا به شیوه ی گوریلا مارکتینگ محصولات جدید تشک برن رو معرفی کنیم. در نهایت تصمیم گرفتیم برای نشون دادن کیفیت بالای محصولات این شرکت و نشون دادن راحتی این تشک های خواب، تجسم شرایط بی وزنی فضانوردان در خارج از جو رو برای مخاطب ایجاد کنیم. در این راستا از یک بازیگر در لباس فضانورد منقش به لوگوی شرکت برن خواستیم تا با حرکت در فضاهای شهری و پر رفت آمد به معرفی محصولات جدید این برند و افزایش آگاهی از برند کمک کنیم . اجرای این ایده با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد.

BLOG

از دیگر پروژه های ما