کمپین تبلیغاتی ولنتاین برند آرایشی و بهداشتی نوت

این زیباترین نوت جهان است ❤️ در همکاری با برند بین المللی NOTE به مناسبت روز عشق امسال تصمیم گرفتیم تا با طراحی یک کمپین متفاوت و احساسی مخاطبین رو تشویق کنیم تا از یار خودشون قدردانی کنند. شعار این کمپین با توجه به نام و هویت برند، عبارت «روی نوت زیبایی» قرار گرفت.🎶 >ویدیویی هم که می‌بینید به عنوان ویدیو کمپین و بر اساس ترکیب کانسپتی از نام برند و هم‌آوازی در موسیقی به شکل دونوازی بین دو یار و دو ساز مکمل ‌هم تولید شد. این هم‌نوازی استعاره‌ای از همراهی دو یار است که نوای ساز هر کدام به تنهایی زیباست، اما در هماهنگی با هم اثری فوق ‌العاده‌تر را ایجاد می کند.🎻🎹 در نهایت هم با طراحی یک لندینگ پیج، از مخاطبین دعوت کردیم تا با وارد کردن نام خود و کسی که دوستش دارد و نوشتن متنی در مورد دلایل دوست داشتن او، یک کارت پستال دیجیتال جذاب و اختصاصی به همراه هدیه نوت را برای او ارسال نمایند.❣️💌

کمپین تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ برند آرایشی و بهداشتی نوت توسط آژانس تبلیغاتی رویدانو

در کمپین «روی نوت زیبایی»، یک صفحه فرود یا لندینگ پیج نیز برای کمپین ولنتاین برند آرایشی نوت، پیاده سازی شد

در این صفحه قرار بود تا کاربران نامه ای عاشقانه از زبان خود به یار خود بنویسند و سیستم به شکل خودکار آنرا به یک کارت پستال جذاب و موزیکال تبدیل کند و به همراه یک تخفیف برای مخاطب کاربر ارسال کند. از طرفی با ارسال پیامک به کاربران لینک کارت پستال و کد تخفیف به نام آنها ارسال می‌شد. ویژگی های اصلی این پروژه امکان ثبت اطلاعات و نامه در دیتابیس، ارسال پیامک، پخش موسیقی، دریافت کد تخفیف و موارد دیگر بوده است.

همانطور که گفته شد، این پروژه به سفارش برند آرایشی و بهداشتی نوت اجرا شده است. از طرفی طراحی رابط کاربری صفحه فرود برند آرایشی نوت بر عهده این آژانس تبلیغاتی بوده است. کاربران هدف این پروژه اغلب کاربران موبایل هستند. به همین دلیل بیشتر رابط کاربری بر اساس استفاده بر روی موبایل طراحی و پیاده سازی شده است. اما برای حالت دسکتاپ نیز بهینه سازی هایی صورت گرفته است.

این صفحه فرود به مناسبت روز عشق در دسترس مشتریان این برند قرار گرفت و طی پوش در فضای دیجیتال از مخاطبین دعوت شد تا در این کمپین شرکت کرده و در قرعه‌کشی نیز شرکت کنند.

کمپین تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ برند آرایشی و بهداشتی نوت توسط آژانس تبلیغاتی رویدانو

نتایج کمپین :

0 +
شرکت کننده در لندینگ پیج​
0 +
ایمرپشن در سوشال مدیا​
0
محتوای تولید شده برای کمپین​
BLOG

از دیگر پروژه های ما