برگزاری رودشو «سن ایچ کیدز»

برگزاری «برند اکتیویشن» به دلیل تجربه‌گرا بودن این شیوه تبلیغاتی، برای معرفی مستقیم محصول اهمیت ویژه‌ای دارد. خصوصا در رابطه با کودکان که جزء گروه مهم مصرف کنندگان هستند و در نهایت تاثیر مهمی بر انتخاب والدین خود در زمان خرید خواهند داشت.
ما برای افزایش آگاهی از محصولات «آب‌میوه کودک سن‌ایچ» و معرفی ویژگی‌های آن، پیشنهاد برگزاری رودشویی در سطح کشور دادیم. کانسپت این رویدادها را «جزیره شاد سن‌ایچ» و کاراکترهای کارتونی محصولات قرار دادیم.

سپس با حضور در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و تبریز به اجرای برنامه‌ها و سرگرمی‌های متنوع برای کودکان به ایجاد تجربه‌ای عمیق بین برند و مخاطب پرداختیم.
در این رویدادهای تخصصی کودک، ما با فضاسازی جذاب، اهدای هدایای تبلیغاتی جذاب، بازی‌های مختلف گروهی و انفرادی، نقاشی، گریم کودک و... پیام مورد نظر خود را به شیوه‌هایی جذاب برای کودک و با تنوعی بالا به مخاطب خود رساندیم.

در مجموع ۷۰ روز حضور در ۵ مرکز خرید پر تردد در ۴ شهر ، برای بیش از ۷ هزار کودک، تجربه‌هایی جذاب خلق کردیم.

 ایونت های تبلیغاتی برای معرفی محصول به کودکان می توانند به شرکت ها کمک کنند تا بازار خود را گسترش دهند و محصولات جدید را معرفی کنند. همچنین، این ایونت ها می توانند به شرکت ها کمک کنند تا با مشتریان و مصرف کنندگان خود در ارتباط باشند و نظرات آنها را بشنوند.

در کل، برگزاری ایونت تبلیغاتی برای معرفی محصول به کودکان اهمیت زیادی دارد و می تواند به شرکت ها در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و بهبود روابط با مشتریان کمک کند.

 

BLOG

از دیگر پروژه های ما