تبلیغات خلاقانه «از میوه به آبمیوه» سن ایچ

برند اکتیویشن یک روش بازاریابی و تبلیغات خلاق است که شامل برگزاری رویداد هایی از جنس خلق تجربه و ایجاد تعاملی مستقیم با مخاطب است که هدف آن ایجاد پیوند و ارتباط عاطفی بین برند و مخاطبان آن است. استفاده از استراتژی و خلاقیت مناسب می‌تواند این روش را به یکی از تاثیرگزارترین فعالیت‌های تبلیغاتی تبدیل کند.

رویدانو به عنوان «خانه ارتباط خلاق» همواره کوشیده تا با فاصله گرفتن از  شیوه‌های کلیشه‌ای به خلق ایده‌هایی متفاوت و ارائه تبلیغات خلاق بپردازد. بنابراین در ادامه‌ی همکاری های رویدانو با سن‌ایچ برای نشان دادن کیفیت محصولات «ارزش افزوده سن‌ایچ» در نقاط فروش نیاز به ایده‌ی متفاوتی داشتیم. چون این محصولات به شکل آبگیری مستقیم از میوه تولید شده و فاقد هرگونه افزودنی است.

بنابراین تصمیم گرفتیم تا شعار «از میوه به آبمیوه» را به شکلی واقع‌گرایانه و خلاق در قالب رویداد هایی به مخاطب نمایش بدهیم. پس به شکلی «گوریلا مارکتینگی» قسمتی از «خط تولید کارخانه سن ایچ» را به مراکز خرید آوردیم!

در این برنداکتیویشن خلاق، مخاطب از نزدیک با شیوه‌ی تولید آب‌میوه‌های بدون کنستانتره سن‌ایچ آشنا می‌شد و از مرحله ورود میوه به کارخانه و تولید آب‌میوه تا تحویل پاکت آن را مشاهده می‌کرد. در نهایت هم توسط همان پاکت‌های آبمیوه پذیرایی می‌شد. نیروهای آموزش دیده نیز از ابتدا تا انتهای این پروسه به توضیح کامل این روند و مزایای محصول به مخاطبین می‌پرداختند.

این فعالیت‌ها در قالب «رودشو»های ۱۵ روزه تاکنون در پنج مرکز خرید(نقطه فروش) و در سه شهر تهران، اصفهان و تبریز اجرا شده است. در مجموع بیش از ۴۰۰ هزار نفر از این رودشو بازدید کرده‌اند و از این بین برای بیش از ۵۰ هزار نفر سمپلینگ آب‌میوه سن‌ایچ انجام پذیرفت.

همچنین برای ایجاد نتیجه‌ی بیشتر برای برند، در طی انجام سمپلینگ از مخاطب نظرات مثبت و منفی و پیشنهادات در مورد محصول گرفته شد که به شکل یک گزارش مستند و ارزشمند برای ارتقا سطح کیفی محصول تقدیم برند گردید.

نتایج کمپین :

0 +
نفر ارائه سمپل محصول
0 +
نفر بازدیدکننده مستقیم
0
روز اجرای رودشو