برگزاری رویداد کودک «جزیره شاد سن ایچ»

برگزاری ایونت تبلیغاتی برای معرفی محصول به کودکان، اهمیت بسیاری دارد. به دلیل اینکه کودکان جزء گروه مهم مصرف کنندگان هستند و در نهایت تاثیر مهمی بر انتخاب والدین خود در زمان خرید خواهند داشت.
ما برای افزایش آگاهی از محصول آب‌میوه کودک سن‌ایچ و معرفی ویژگی‌های آن برگزاری رویدادهایی را با کانسپت «جزیره شاد سن ایچ» و حول محور جزیره و کاراکترهای کارتونی محصولات پیشنهاد دادیم. با برگزاری رویدادی سه روزه در باغ کتاب تهران و اجرای برنامه‌ها و سرگرمی‌های بسیار متنوع و اختصاصی به اهداف مورد نظر دست پیدا نمودیم.
در این ایونت تخصصی کودک، ما با فضاسازی بسیار جذاب، اجرای برنامه‌های نمایشی کودک، اهدای هدایای تبلیغاتی جذاب، سینمای کودک، بازی‌های مختلف گروهی و انفرادی، نقاشی، گریم کودک، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و... پیام مورد نظر خود را به شیوه‌هایی جذاب برای کودک و با تنوعی بالا به مخاطب خود رساندیم.

 ایونت های تبلیغاتی برای معرفی محصول به کودکان می توانند به شرکت ها کمک کنند تا بازار خود را گسترش دهند و محصولات جدید را معرفی کنند. همچنین، این ایونت ها می توانند به شرکت ها کمک کنند تا با مشتریان و مصرف کنندگان خود در ارتباط باشند و نظرات آنها را بشنوند.

در کل، برگزاری ایونت تبلیغاتی برای معرفی محصول به کودکان اهمیت زیادی دارد و می تواند به شرکت ها در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و بهبود روابط با مشتریان کمک کند.

 

BLOG

از دیگر پروژه های ما