برگزاری برند اکتیویشن «ایونت ساحلی کیش» سن ایچ

برند اکتیویشن یک روش بازاریابی و تبلیغات خلاق است که شامل برگزاری رویداد هایی از جنس خلق تجربه و ایجاد تعاملی مستقیم با مخاطب است که هدف آن ایجاد پیوند و ارتباط عاطفی بین برند و مخاطبان آن است. استفاده از استراتژی و خلاقیت مناسب می‌تواند این روش را به یکی از تاثیرگزارترین فعالیت‌های تبلیغاتی تبدیل کند.

در برند اکتیویشن ساحلی سن ایچ که به مدت سه روز و در ساحل زیبای مارینای جزیره‌ی کیش برگزار شد به طراحی و اجرای فعالیت های خلاقانه ی مختلف برای معرفی هرچه بیشتر محصولات «اسموتی» این برند و ویژگی‌های آن پرداختیم. در این رویداد جذاب مخاطبین در کنار نوشیدن محصولات اسموتی سن‌ایچ از بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که به شکل اختصاصی طراحی و تولید شده بود لذت می بردند. 

هم‌زمان با اتفاقات عمومی رویداد، تورنومنت حرفه‌ای تنیس ساحلی با عنوان «جایزه بزرگ سن‌ایچ» و با حضور گسترده ی ۳۲ تیم برگزار شد تا ورزشکاران حرفه‌ای هم در رویداد حضور یافته و به شور و حال آن بیفزایند. به این منظور یک  زمین تنیس ساحلی  استاندارد به شکل اختصاصی برای این رویداد در ساحل مارینا طراحی و ساخته شد که کماکان قسمتی از این ساحل زیبا می باشد. این رویداد در مجموع‌ سه روز با بیش از ۸ هزار بازدیدکننده حضوری و ارایه بیش از ۵ هزار بطری سمپل محصول به پایان رسید.

نتایج کمپین :

0 +
نفر ارائه سمپل محصول
0 +
بازدیدکننده حضوری
0
روز اجرای برنامه