اینفلوئنسر مارکتینگ برندهای آرایشی و بهداشتی

اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ خصوصا در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار بالاست. این صنعت با توجه به رقابت شدید و گسترده، به دنبال راه‌های جدید برای تبلیغات و فروش محصولات خود است. در این مورد، استفاده از اینفلوئنسرها به عنوان یک راهکار جذاب و موثر شناخته شده است.
با توجه به این که بخش عمده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی برای خانم‌ها طراحی شده‌اند، استفاده از اینفلوئنسرهای خانم بسیار مؤثر است. زیرا خانم‌ها با توجه به نظرات و پیشنهادات دوستان و همچنین پست‌های اینفلوئنسرهای مورد علاقۀ خود، تصمیم گیری دربارۀ خرید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را انجام می‌دهند.
ما با در نظر گرفتن بودجه‌ی هر کمپین برای اینفلوئنسر مارکتینگ اقدام می نماییم و راه‌کارهایی برای برندهایی با بودجه‌های محدودتر داریم. مثل چشم‌پوشی از مگااینفلوئنسرها و به جای آن استفاده از تعداد بیشتری میکرواینفلوئنسر (که عموما تاثیرگذاری بیشتری نیز بر مخاطب محصولات آرایشی و بهداشتی دارند).
در اسلاید اول پروژه اینفلوئنسر مارکتینگ برند آرایشی و بهداشتی نیکول، و در اسلایدهای بعد اینفلوئنسر مارکتینگ برند آرایشی و بهداشتی دافی که توسط دپارتمان دیجیتال مارکتینگ رویدانو انجام شده است را با هم می‌بینیم.

BLOG

از دیگر پروژه های ما