کمپین «لادن سوپرایزت می‌کنه!»

تحقیقات مختلفی نشان می‌دهند برندهایی که به روش‌های مختلف از مخاطبین خود قدردانی می‌کنند به مراتب ارتباطی عمیق‌تر‌ و پایدارتر از سمت مخاطب را تجربه می‌کنند و آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل می‌کنند. مشتریان ما نیز زمان و منابعی را برای حمایت از کسب و کار ما صرف می کنند. بنابراین آنها سزاوار قدردانی ما هستند و به این شکل رابطه‌ی صمیمانه و پایدارتری بین برند و مخاطب نیز ایجاد می‌نماییم.

برند لادن نیز بیش از ۵۰ سال است که همواره جز اصلی‌ترین انتخاب‌های مخاطبین خود بوده است و قصد داشت تا به شیوه‌ای متفاوت از مشتریان خود قدردانی نماید.

از این رو کمپینی خلاقانه با هدف برقراری ارتباط مستقیم برند لادن با مصرف‌کنندگان خود طراحی شد تا با ایجاد ارتباطی صمیمی و عاطفی، به شکلی متفاوت و رو در رو به قدردانی از آنها بپردازد.

در ابتدا بر اساس بریف، نیاز اصلی برند را درک نمودیم. سپس کانسپت اصلی کمپین را «قدردانی» در نظر گرفتیم و برای خاص بودن این قدردانی تصمیم گرفتیم آن‌را به شکل سوپرایز کننده‌ای انجام دهیم! پس در ادامه‌ی خلق مسیر خلاقه‌ی کمپین، پیام ما «لادن سوپرایزت می کنه!» قرار گرفت. با توجه به اینکه قصد داشتیم تا کمپین به شکلی تجربه‌گرا، خلاقانه و متفاوت اجرا شود، «برند اکتیویشن» را به عنوان مناسب‌ترین کانال برای ارایه این پیام انتخاب کردیم تا «سوپرایز لادن» در قالب «گوریلا مارکتینگ» به عنوان سوپرایزی‌ترین شیوه‌ی بازاریابی، اثربخشی مورد نظر ما را داشته باشد.

هم‌چنین می‌خواستیم تا این قدردانی سوپرایزی دقیقا در زمان خرید مشتری انجام شود. پس این کار را در نقطه‌ی فروش و در یکی از هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ انجام دادیم. به این شکل که پس از خرید محصولات لادن توسط مشتریان و خروج آن‌ها از فروشگاه بلافاصله سلسله‌ای از اتفاقات جذاب پیش پای او رخ می‌داد و در پایان با تقدیم هدایای مختلفی از وی قدردانی می‌شد

پس از آن نیز با وایرال کردن ویدیو در فضای مجازی، در همراهی با اینفلوئنسرها این سوپرایز را در قالب یک مسابقه‌ی اینستاگرامی ادامه دادیم تا مخاطبین‌مان در فضای مجازی نیز از این سوپرایز لادن جایزه بگیرند. در مجموع بیش از ۱۷ اینفلوئنسر و ۳۰ صفحه‌ی پر مخاطب قسمتی از رسانه‌های این کمپین در فضای دیجیتال بود

نتایج کمپین :

شرکت کننده مسابقه اینستاگرامی
0 +
بازدیدکننده کمپین در اینستاگرام
0 +
نفر بازدیدکننده حضوری
0 +
BLOG

از دیگر پروژه های ما